در این مقاله میخواهیم به توضیح امکانات و کاربردهای مطب و کلینیک هوشمند بپردازیم.

 

پس با ما باشید.

 

امکانات مطب هوشمند چیست؟

 

سیستم گویا:

 

امکان ارتباط با سیستم صوتی (در صورت وم) برای صدا زدن نام بیماران جهت مراجعه به بخش مربوطه.

در مکان های شلوغ و پرسر و صدا نمیتوان با صدا کردن نام بیمار به صورت فیزیکی، بیمار را از نوبتش مطلع ساخت. سیستمی هوشمند میتواند این کار را به صورت روزمره، بدون خستگی و با اطلاعاتی دقیق و بدون ایجاد آلودگی صوتی نام بیمار را صدا زده و به بازدهی نوبت به بیمار کمک زیاد و قابل توجهی کند.

 

طراحی بر پایه وب:

 

·      تحت شبکه داخلی و بر روی سرور با امکان توسعه خدمات در فضای اینترنت

·      امکان استفاده از نرم افزار تنها با متصل شدن به شبکه مذکور توسط کامپیوترهای شخصی، تبلت، موبایل و.

·      امکان افزودن کلاینت ها به هر تعداد لازم جهت توسعه

·      امکان به اشتراک گذاری پرونده بیمار جهت پزشک متخصص در جای دیگر دنیا

در این امکان بسیار پرکاربرد اگر در صورت مواقع ضروری احتیاج به بررسی های بیشتر توسط دیگر متخصصان در جای دیگری از دنیا بود میتوان آن را در کسری از رمان و به صورت آنی به اشتراک گذاشت و به طور نامحسوسی پرونده بیمار بررسی و پیگیری خواهد شد و سریعا اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

پنل تنظیمات کاربران:

 

·      امکان تعریف کاربر به طور نامحدود

برای تعریف کاربر در این سامانه محدودیت خاصی در نظر گرفته نشده است. پس به شما این امکان را خواهد داد تا به اندازه نیازتان کاربر مشخصی را در سیستم معرفی و ثبت کنید.

·      تعیین سطح دسترسی و اعطاء مجوز به کاربران برای انجام عملیات های مختلف

سطح دسترسی هر کاربر مشخص است. شما با توجه به اختیارات و امکاناتی که در دست دارید میتوانید سطح دسترسی ها را برای هرکاربر مشخص کنید. پس نگران نباشید. محدوده دسترسی اطلاعات برای هرکاربر متفاوت است و بسته به اختیار شما است.

 

ایجاد بخشها و اتاق های انجام خدمات:

 

·      تعریف به تعداد نامحدود(برای ایجاد اتاق ویزیت پزشک، تزریقات، نوار رویه و .)

به تعدا اتاق ها و خدمات میتوانید قسمتی مجزا را تعریف کنید تا امکانات هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت تر عمل کند.

·      تعیین خدمات هر اتاق(با توجه به نوع خدمت و سطح دسترسی)

هر اتاق خدمات مختص به خود را دارد و شما حتی به طور فیزیکی هم دوست ندارید که وسایل اضافی و دست و پا گیر در اتاقتان وجود داشته باشد. در فضای آنلاین هم همین امکان وجود دارد. بسیار مرتب و مشخص شده میتوانید امکانات را مشخص کنید و به آنها ترتیب بدهید.

·      مشخصات متصدی مربوطه

حتی شما میتوانید مشخصات متصدی های مربوط به اتاق ها و بخش های مختلف آن را نیز تعریف و مشخص کنید. شیفت آنها مشخص میشود و مشخص است که کدام متصدی به کدام بیمار خدمات ارائه داده است.

امکان کنترل گیتها و تابلو اعلانات:

·      برقراری ارتباط لازم با قسمت های سخت افزاری

       ایجاد امکانات لازم برای مواقع ضروری که شما بخواهید در قسمت های سخت افزاری ارتباط بگیرید.

·      اعلام همزمان بیمار انتخاب شده در صف با نمایش در تابلو نوبت دهی جهت اطلاع مراجعین

 

وجود امکاناتی نظیر مانیتورینگ برای نمایش نوبت و نام بیمار

 

این کار بر روی ذهن بیمار بسیار تاثیرگذار خواهد بود و از طریق جنبه های مختلفی بر روی بیمار تاثیرگذار خواهد بود. بیمار به صورت عینی متوجه این خواهد بود که نوبت ویزیت او چه موقع انجام میدهد. تعداد بیماران قبلی و یا در حال نوبت برای بیماران نمایش داده خواهد شد و همچنین دیگر نیازی به این نیست که بیمار سردرگم باشد برای دانستن نوبت ویزیت. پس صد در صد این یکی از صدها امکاناتی است که رضایت بیمار را بیش از پیش به همراه خواهد داشت.

 

کنترل گیت های ورودی برخی و اجازه دسترسی تنها به مورد فعلی

 

 و دیگر موارد پرکاربرد در کلینیک های هوشمند سراسر دنیا

 

همین الان مطب خودتون رو هوشمند کنید. برای سفارش این سامانه هوشمند میتوانید از منو تماس با ما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

با ما باشید و ما را دنبال کنید.

 

تمامی مطالب این سایت از سایت

imahoo.ir کپی برداری شده است.

 

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها